اسحاق جهانگیری کیست؟ + زندگینامه و جزئیات محمدباقر قالیباف کیست؟ + زندگینامه و جزئیات نظامیان صهیونیستی بر اثر آتش‌سوزی شمال اراضی اشغالی مجروح شدند رئیس سازمان انرژی اتمی: ایران در فاز کاهش تعهدات برجامی است علی باقری از لبنان عازم دمشق شد (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) رژیم صهیونیستی مناطق مرزی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد بررسی صلاحیت نامزد‌های ریاست جمهوری آغاز شد (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) کاخ سفید: احتمال حملات اوکراین به خاک روسیه را رد نمی‌کنیم آمریکا: حماس پس از توافق آتش‌بس نمی‌تواند غزه را اداره کند حماس: از صحنه سیاسی خارج نمی‌شویم | فریب کاری بایدن در طرح پیشنهادی علی باقری با سیدحسن نصرالله دیدار کرد مخبر: ثمره مجاهدت‌های شهید امیرعبداللهیان آزادی قدس خواهد بود یمن: ایلات را با موشک دوربرد «فلسطین» هدف قرار دادیم (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایزنی بایدن وامیر قطر پیرامون طرح پیشنهادی پرابهامش برای آتش‌بس! واکنش آمریکا به اظهارات باقری درباره تبادل پیام میان تهران- واشنگتن روسیه حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را قویا محکوم کرد حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را درهم کوبید (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) هلاکت ۴ اسیر صهیونیست در نوار غزه شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی در محاصره آتش‌سوزی ناشی از حمله حزب الله (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حماس: طرح جدیدی برای آتش‌بس دریافت نکردیم
سرخط خبرها

معاون علمی رئیس‌جمهور: استفاده از نخبگان در دستگاه‌های اجرایی سرعت گرفته است

  • کد خبر: ۱۸۹۲۸۵
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
معاون علمی رئیس‌جمهور: استفاده از نخبگان در دستگاه‌های اجرایی سرعت گرفته است
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: یکی از اقداماتی که از سال گذشته سرعت گرفت، موضوع استفاده از نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور، جذب و انتخاب آن‌ها در دستگاه اجرایی کشور و همین‌طور سرعت گرفتن جریان جذب نخبگان در هیئت علمی دانشگاه‌ها بود.

به گزارش شهرآرانیوز، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی کوتاه پیش از آغاز دیدار امروز نخبگان و استعداد‌های برتر علمی کشور با رهبر انقلاب، گفت‌: افتخار داریم به رسم هرسال در آغاز شروع سال تحصیلی به همراه جمع حدود هزار نفری از نخبگان کشور با رهبر انقلاب دیدار کنیم.

وی افزود: طیف متعددی از نخبگان کشور شامل برگزیدگان کنکور، برگزیدگان المپیادها، استادان جوان، برگزیدگان جایزه‌های علوم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و تمام کسانی که به نحوی مستعدین و نخبگان حوزه علم و فناوری در کشور هستند در یک فرایند‌هایی برای حضور در این برنامه ثبت نام میکنند و بر مبنایی امتیازاتی که دارند انتخاب میشوند. هر سال از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار استفاده میکنیم و نقشه راه یکساله ما در حوزه نخبگان همیشه با این دیدار تعیین می‌شود.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، تصریح کرد: یکی از نکاتی که وجود دارد، سخنان نخبگان در این دیدار و بیانات رهبر انقلاب پس از آن بعد از دیدار دسته‌بندی و بعد از آن وارد مرحله اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که از سال گذشته سرعت گرفت، موضوع استفاده از نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور، جذب و انتخاب آن‌ها در دستگاه اجرایی کشور و همین‌طور سرعت گرفتن جریان جذب نخبگان در هیئت علمی دانشگاه‌ها بود.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در پایان خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب توصیه‌ها و درخواست‌هایی به شکل خاص در حوزه‌های کلان کشور مثل معدن و کشاورزی و ... داشتند که برای آن‌ها در حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برنامه‌ریزی شده و از چند ماه گذشته در دست اجراست.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->